Subject: Teabenõue
From: "Hedi Schvede" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 14:23:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksin Terviseameti väljavõtet joogiveeproovi tulemustest Exceli
formaadis OÜ Tapa Vee haldusalas olevatest proovivõtupunktidest (viimased
10 aastat):

1.Tamsalu Kultuurimajja sisenev kraan

2. Tamsalu Tehnika tn pumbamaja

Parimat

Hedi Schvede

Konsultant
Nomine Consult OÜ
Aadress: Akadeemia tee 21/4 | Tallinn 12618
Mobiiltel: 50 93 780  | Telefon: 605 3150

e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] |  <http://www.nomineconsult.com/>
www.nomineconsult.com